Edukacja konsumencka dla Seniorów

Poradnik pt.” Mam dla Państwa wyjątkową ofertę, czyli jak nie dać się oszukać przez akwizytora” został przygotowany w ramach realizacji przedsięwzięcia pt.” Konsumenci seniorzy a sprzedaż bezpośrednia – prawa i zagrożenia finansowanego ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Poradnik TUTAJ

W poradniku można znaleźć opis jak najczęściej działają nieuczciwi sprzedawcy, ale zawiera także praktyczne wskazówki jak reagować i jakie są prawa w związku z umową zawartą poza lokalem przedsiębiorstwa czy na odległość.

 

Strona internetowa Centrum 3.0 – Gliwickiego Ośrodka Działań Społecznych, wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pliki te są zapisywane w pamięci urządzeń elektronicznych, za pomocą których, strona jest przeglądana. Pliki te są wykorzystywane przez administratora w celach statystycznych. Więcej informacji w polityce cookies.