#coNoweGo?| 2019

#coNoweGO? 2019 
Budowanie zaangażowania online i offline

Działasz w NGO, szukasz inspiracji? Dowiedz się coNoweGo?

Zapraszamy na branżowe wydarzenie dla osób związanych* z organizacjami pozarządowymi, podczas którego będziecie mieć okazję:
– poznać szeroki wachlarz zagadnień dotyczące budowania zaangażowania
– nawiązać kontakt z przedstawicielami III sektora z naszego regionu
– sprawdzić jak modelowe rozwiązania sprawdzają się w praktyce na przykładzie konkretnych case’ów
– wziąć udział w bezpłatnych warsztatach
– poznać praktyków zajmujących się grywalizacją i nowymi technologiami
– przekonać się jak przekuć wiedzę w praktykę
– zainspirować się do działania

* zapraszamy członków, działaczy, wolontariuszy i sympatyków delegowanych przez organizacje pozarządowe. Razem raźniej, więc pamiętajcie, że z każdej organizacji może zgłosić się kilka osób.

Termin: 18.06.2019 | wtorek | 17:00 – 21:00
Miejsce: „Nowe Gliwice” – Centrum Edukacji i Biznesu ul. Bojkowska 37, budynek nr 4, sale wystawiennicze

PLAN RAMOWY
16:30–17:00 – rejestracja uczestników
17:15 – 18:15 BLOK I – Grywalizacja w trzech odsłonach:

  • Grywalizacja  /Gerere Fun For Good/
  • Pac-Man, Sówka i Raspazjan /Igor Zych – grupa Technokultura/
  • Wejdź do gry – grywalizacja w praktyce / Agnieszka Bilska – Superbelfrzy /

18:30- 19:50 BLOK II – Nowe technologie i media społecznościowe w czterech odsłonach

  • Nowe Technologie dla NGO / Fundacja Media 3.0/
  • o marketingu jako narzędziu do zmiany świata na lepsze i budowaniu marki, które ma sens / Leżę i Pracuję/
  • Co się klika w internecie? / Mateusz Marek (Matełko King)/
  • Social Media w świecie NGO – bezbudżetowa promocja / Olimpia Jenczek/

20:00 – 21:00
WARSZTATY – 2 tury praktycznych warsztatów dla chętnych, dotyczących budowania zaangażowania w praktyce. /szczegóły wkrótce/
MINI-EXPO –  przestrzeń wystawowa, w której zaprezentują się przedstawiciele NGO
PRZESTRZEŃ SIECIUJĄCA –  spotkania uczestników wydarzenia i prelegentów przy poczęstunku

 

 BLOK I – GRYWALIZACJA

„Grywalizacja”
Gerere Fun For Good

Przedsiębiorstwo społeczne, które pomaga w tym, co najtrudniejsze – budowaniu zaangażowania. Skutecznego, prawdziwego i trwałego. Łączy światy gier, psychologii, projektowania procesów i usług, by działać dynamicznie i skutecznie.

„Pac-Man, Sówka i Raspazjan”
Igor Zych z  grupy Technokultura
Absolwent Projektowania Gier i Przestrzeni Wirtualnej na Uniwersytecie Śląskim. Obecnie studiuje Kulturoznawstwo na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo – Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Interesuje się kapitalizmem platformowym i wpływem nowych technologii na obszary peryferyjne. Pracuje w agencji PR.Podczas panelu dotyczącego grywalizacji przedstawi wzorowaną na Pac-Manie grę, której przejście umożliwiało uzyskanie darmowej wejściówki na organizowaną przez Technokulturę wystawę obrazów Erwina Sówki i Raspazjana.

„Wejdź do gry – grywalizacja w praktyce”
Agnieszka Bilska

Superbelferka RP, laureatka konkursu dla nauczycieli języka angielskiego – Pearson ELT Teacher Award 2017.
Na co dzień uczy w I LO w Gliwicach. To autorka licznych publikacji i warsztatów dla nauczycieli, dotyczących m.in. projektowania gier miejskich z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Trenerka w programie Asy Internetu. Prowadzi na Facebooku fanpage Gamifikacja Edu poświęcony grom i gamifikacji. Współtworzy gliwicki Warsztat Miejski, społeczność miłośników majsterkowania. Absolwentka kierunku User Experience Design na SWPS w Katowicach. Podczas #coNoweGO udowodni Wam, że telefony komórkowe to świetne narzędzia do budowania relacji i zaangażowania

BLOK II – NOWE TECHNOLOGIE

„Nowe Technologie dla NGO”
Fundacja Media 3.0
Jest niezależną organizacją pozarządową działającą na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego. Tworzy narzędzia wpływające na partycypację obywatelską i zwiększające transparentność instytucji publicznych. Jej misją jest także dbanie, by świat internetu był dostępny dla każdego. Propaguje wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w działalności instytucji publicznych oraz organizacji pozarządowych. Pracuje nad zwiększanie świadomości z wykorzystywania nowych technologii m.in. przez instytucje publiczne i organizacje pozarządowe. Działa na terenie Polski, jednocześnie realizuj projekty międzynarodowe, współpracując z najważniejszymi organizacjami w Europie i na świecie.

„O marketingu jako narzędziu do zmiany świata na lepsze i budowaniu marki, które ma sens”
Leżę i Pracuję
Pierwsza agencja marketingowa, która powstała po to, by dać pracę osobom z niepełnosprawnością ruchową. „Leże i pracuję” to jednocześnie: kampania społeczna, agencja marketingowa i przedsiębiorstwo społeczne.

„Co się klika w internecie?”
Mateusz Marek
Komik, wykonawca i twórca z Sekcja Muzyczna Kołłątajowskiej Kuźni Prawdziwych Mężczyzn Od ponad trzech lat związany z grupą RMF gdzie na antenie RMF MAXXX i RMF FM przedstawiał swoje cykle felietonów, a także współprowadził internetowy show – „Co tu się odklikało”. Wcześniej redaktor stron internetowych, obecnie wydawca i copywriter. Na stałe współpracuje też z fundacją Czerwone Noski Klown w Szpitalu Specjalista od spraw social mediów, aktywnie śledzi internetowe trendy. Mateusz nie tylko poprowadzi dla Was #coNoweGO , ale też opowie o tym, co i dlaczego klika się w internecie.

„Social Media w świecie NGO – bezbudżetowa promocja”
Olimpia Jenczek
Specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych – zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych.
Kiedyś współpraca z #ngopl wypełniała życie po pracy, dziś jest ważnym elementem dnia codziennego. Współpracuje z Fundacją WOŚP jako wolontariusz Grupy Centrum Prasowe podczas Finału WOŚP oraz Pol’and’Rock Festival. Od 3 lat organizuje Strefę Inicjatyw Społecznych na Slot Art Festival. Prowadzi szkolenia z zakresu promocji w sieci.
Autorka książki „Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO”. Od pół roku wiedzie życie cyfrowego nomady co relacjonuje na dobrze wszędzie

Strona internetowa Centrum 3.0 – Gliwickiego Ośrodka Działań Społecznych, wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pliki te są zapisywane w pamięci urządzeń elektronicznych, za pomocą których, strona jest przeglądana. Pliki te są wykorzystywane przez administratora w celach statystycznych. Więcej informacji w polityce cookies.