Home Do pobrania Polityka bezpieczeństwa w Centrum 3.0 Polityka bezpieczeństwa w Centrum 3.0 KLAUZULA INFORMACYJNA Administrator Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Centrum 3.0 – Gliwicki Ośrodek Działań Społecznych, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice , reprezentowane przez dyrektora Centrum. Współadministratorzy Współadministratorami danych osobowych są Prezydent Miasta Gliwice oraz Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Gliwicach, w tabeli nr 1. https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/regulamin_organizacyjny_urzedu_miejskiego Wspólne ustalenia dotyczące współadministrowania danymi osobowymi dostępne są pod adresem: https://bip.gliwice.eu/bezpieczenstwo_danych_osobowych Inspektor ochrony danych Administratora Inspektorem Ochrony Danych w Jednostce jest: Agnieszka Sokołowska, adres e-mail: abi@gods.gliwice.pl Cel i podstawa przetwarzania Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnianie zadań publicznych. Podstawą przetwarzania danych osobowych są: Art. 6 ust. 1 lit. e) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Art. 6 ust. 1 lit. a) przetwarzanie jest oparte na zgodzie osoby, której dane dotyczą. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; Przepisy prawa: a) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym b) Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Zgoda osoby, której dane dotyczą Odbiorcy danych Odbiorcami danych mogą być firmy świadczące usługi na rzez : a) Firma świadcząca usługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy b) Firma świadcząca usługi w zakresie administrowania systemem informatycznym c) Podmioty, które realizują zadania publiczne Okres przechowywania danych osobowych Dane osobowe przetwarzane celem realizacji zadań publicznych, będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt, opracowanym na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do momentu wycofania zgody lub przez okres 50 lat. Prawa osób, których dane dotyczą. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii; b) poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych; c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) usunięcia danych przetwarzanych na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. e) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych f) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje dodatkowe Podanie danych osobowych zgodnie z pkt 4 ppkt 1) jest obowiązkiem ustawowym. Podanie danych osobowych zgodnie z pkt 4 ppkt 2) jest obowiązkiem umownym. Niewyrażenie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wykonywania czynności, objętej zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Podane dane osobowe nie służą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Wsparcie dla organizacji Baza NGO Lokale - Rezerwacja Oferta dla szkół Oferty wolontariatu Strefa Seniora Do pobrania Wydarzenia Kontakt