Home Aktualności Zmiany organizacyjne w GCOP Zmiany organizacyjne w GCOP 7 stycznia 2021 Szanowni Państwo W Gliwickim Centrum Organizacji Pozarządowych od kilku miesięcy zachodzi wiele zmian. Z powodu pandemii nie wszystkie są na razie dobrze widoczne – tymczasem w centrum dzieje się dużo. Pierwszą istotną zmianą, która już zaszła, jest zmiana organizacyjna. Małe, dwu lub trzyosobowe zespoły działające w filiach zastąpiono dwoma działami, które w prosty sposób wyznaczają dwa filary działania centrum, tj. wspieranie aktywności mieszkańców Gliwic oraz wspieranie organizacji pozarządowych. ☑ GCOP składa się z dwóch działów merytorycznych: – Dział NGO i Projektów (kompleksowe wsparcie organizacji pozarządowych i realizacja partnerskich projektów w obszarze działalności społecznej). – Dział Aktywności Społecznej (wsparcie aktywności społecznej mieszkańców; prowadzenie Strefy Seniora i punktu Eurodesk, pośrednictwa wolontariatu, koordynowanie Gliwickiego Budżetu Obywatelskiego, współpraca z radami dzielnic). ☑ Centrum działa w trzech lokalizacjach: 1. ul. Zwycięstwa 1 – główna siedziba; tu znajdują się: administracja, Dział NGO i Projektów, Dział Aktywności Społecznej. 2. ul. Jagiellońska 21 – tu realizowany jest projekt „Twoja społeczność Twoją szansą” 3. ul. Studzienna 6 – tu znajduje się Strefa Seniora Organizacje pozarządowe i społecznicy nadal mają do dyspozycji na spotkania sale w obiekcie przy ul. Barlickiego 3, natomiast w tym punkcie nie ma już stacjonarnego biura GCOP. ☑ Porozumienie i system rezerwacji: Korzystanie ze wsparcia infrastrukturalnego i merytorycznego GCOP pozostaje bez zmian i reguluje je Porozumienie. Do końca stycznia obowiązują porozumienia podpisane w 2020 r. Nowe porozumienie na 2021 można zawrzeć na 2 sposoby: – poprzez dostarczenie fizycznie podpisanego porozumienia do siedziby GCOP, – poprzez przesłanie porozumienia podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub z użyciem profilu zaufanego (ePUAP) na adres: gcop@gcop.gliwice.eu Nowe Porozumienie wraz innymi dokumentami jest dostępne na naszej stronie www.gcop.gliwice.pl w zakładce Dokumenty o współpracy. Uruchomiliśmy dla beneficjentów system rezerwacji online – ASYSTO. Jest to proste narzędzie, które pozwala w szybki sposób poznać ofertę pomieszczeń oraz zgłosić zapotrzebowanie. Co ważne – można to zrobić z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Odchodzimy od wypełniania papierowych formularzy, których dostarczenie wymagało często dodatkowej wizyty w centrum. Po przesłaniu formularza do GCOP zgłaszający zapotrzebowanie otrzyma potwierdzenie rezerwacji. Aby ułatwić i przybliżyć obsługę systemu w najbliższych dniach opublikujemy specjalny poradnik. W pierwszych krokach w systemie rezerwacji pomogą pracownicy centrum – w siedzibach GCOP albo telefonicznie. W dalszym ciągu jesteśmy do Państwa dyspozycji. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją, która szerzej prezentuje kierunek działania naszej jednostki. Prezentacja dostępna TUTAJ>>. Zapraszamy! Share Tweet Drukuj Wsparcie dla organizacji Baza NGO Lokale - Rezerwacja Oferta dla szkół Oferty wolontariatu Strefa Seniora Do pobrania Wydarzenia Kontakt Podobne artykuły FIO Śląskie Lokalnie - spotkanie nt. grantów 19.07.2018 12 lipca 2018 Akcja wolontariacka w Domu Nadziei - dołączysz? 23 września 2020 Rozstrzygnięcie otwartego konkursu w dziedzinie pomocy społecznej 20 września 2019 PRACA - podinspektor 13 września 2022 „Odkrywamy nowe talenty” cz.3; fotorelacja 17 maja 2018 Nabór na stanowisko urzędnicze 21 stycznia 2022 Zobacz wszystkie artykuły Kategorie Wernisaż wystawa Wydarzenia Dla najmłodszych Dla mieszkańców Dla seniorów Dla NGO Dla młodzieży Dotacje Kultura Szkolenia Wolontariat Praca Strona internetowa Centrum 3.0 – Gliwickiego Ośrodka Działań Społecznych, wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pliki te są zapisywane w pamięci urządzeń elektronicznych, za pomocą których, strona jest przeglądana. Pliki te są wykorzystywane przez administratora w celach statystycznych. Więcej informacji w polityce cookies. Zamknij