Szkolenie: Promocja i PR w projektach kulturalnych | 08.10

Zapraszamy na szkolenie pt. Promocja i PR w projektach kulturalnych, które odbędzie się 8 października br. w Instytucie im. Wojciecha Korfantego.

CELE SZKOLENIA
Kultura jest produktem i podlega (choć nie do końca) tym samym mechanizmom, co inne produkty funkcjonujące na rynku. Każde wydarzenie kulturalne musimy wypromować i „sprzedać”. Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy i kompetencji jak to skutecznie zrobić oraz jak w oryginalny sposób prowadzić kampanie promocyjne oparte na budowaniu relacji.

DLA KOGO?
Szkolenie adresowane jest w szczególności do pracowników instytucji kultury, muzeów, teatrów, domów kultury, działów promocji i kultury jednostek samorządu terytorialnego, instytucji pozarządowych i innych realizujących swoje działania w kulturze.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
Uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu marketingu, budowania marki i public relations. Dowiedzą się jak wykorzystywać bezpłatne narzędzia analityczne oferowane między innymi przez Google. Poznają efektywne sposoby budowania kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook). Poznają zasady budowania marki i tworzenia tekstów perswazyjnych.

PROGRAM
Czy nasze decyzje zakupowe są racjonalne?
Rola marketingu w procesie podejmowania decyzji.
Podstawy tworzenia marki instytucji.
Analiza i tworzenie tekstów perswazyjnych.
Elementy digital marketingu

PROWADZĄCY
Mirosław Rusecki – praktyk marketingu i public relations. Specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku w oparciu o relacje z mediami i odbiorcami. Był współodpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie działań promujących starania miasta Katowice o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (z badań przeprowadzonych przez spółkę Press Service Monitoring Mediów wynika, że Katowice miały najlepszą kampanię medialną spośród miast ubiegających się o ten tytuł). Odpowiadał za promocję i/lub współprodukcję wielu wydarzeń organizowanych między innymi dla: Biura Parlamentu Europejskiego we Wrocławiu, Regionalnego Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej we Wrocławiu, Festiwalu Ars Cameralis (5 edycji), Ogólnopolskiego Festiwalu Sztuki Reżyserskiej INTERPRETACJE (3 edycje), Ogólnopolskiego Dyktanda, Festiwalu Filmów Kultowych i innych. Obecnie prowadzi zajęcia z marketingu i personal brandingu w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

Opłata za szkolenie:  250 zł (po zakończeniu szkolenia, na podstawie faktury) obejmuje koszt szkolenia, bufet kawowy, wydanie zaświadczenia.

Warunkiem wpisania na listę uczestników jest przesłanie drogą mailową prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia wraz z podpisaną  klauzulą informacyjną na adres: szkolenia@instytutkorfantego.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 04.10.2024 r. Do tego terminu możliwe jest również zgłoszenie ewentualnej rezygnacji z udziału w szkoleniu (bez ponoszenia konsekwencji finansowych).

Uwaga: w przypadku nieobecności na szkoleniu, bez wcześniejszej rezygnacji, karta będzie podstawą do wyegzekwowania należności za szkolenie.

Koorynatorem zadania jest Adam Meroń: +48 32 201 77 78, a.meron@instytutkorfantego.pl

photo

Strona internetowa Centrum 3.0 – Gliwickiego Ośrodka Działań Społecznych, wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pliki te są zapisywane w pamięci urządzeń elektronicznych, za pomocą których, strona jest przeglądana. Pliki te są wykorzystywane przez administratora w celach statystycznych. Więcej informacji w polityce cookies.