Home Aktualności Zgłoś się do Rady Seniorów Miasta Gliwice Zgłoś się do Rady Seniorów Miasta Gliwice 19 listopada 2024 Masz pasję do działań na rzecz seniorów? Zgłoś swoją kandydaturę do Rady Seniorów Miasta Gliwice! Jeśli sprawy osób starszych są Ci bliskie, a Ty pragniesz aktywnie włączyć się w działania na rzecz seniorów w Gliwicach, to mamy dla Ciebie świetną okazję. Nabór kandydatów na członków Rady Seniorów Miasta Gliwice trwa! Zgłoszenia będą przyjmowane do 18 grudnia 2024 roku. Poniżej znajdziesz szczegóły, jak się zgłosić i kto może zostać kandydatem na członka Rady Seniorów. Kto może zostać kandydatem? 1. Przedstawiciele osób starszych:Kandydatami mogą być osoby w wieku 60+ mieszkające w Gliwicach, które chcą aktywnie działać na rzecz swojej społeczności. Jeśli masz taką motywację i chcesz wnieść swój wkład w życie miasta, zgłoś się do Rady Seniorów! 2. Przedstawiciele organizacji działających na rzecz seniorów:Zgłaszać się mogą również przedstawiciele organizacji pozarządowych, Uniwersytetów III Wieku oraz innych podmiotów wspierających seniorów. Każda organizacja może wybrać jednego przedstawiciela. 3. Młodsze osoby – z poparciem seniorów:Kandydatami mogą być także osoby młodsze, jeśli uzyskają poparcie co najmniej 20 mieszkańców Gliwic powyżej 60. roku życia. Osoby takie muszą przedstawić krótką charakterystykę siebie, opisać swoją działalność zawodową lub społeczną oraz przedstawić wizję swojej pracy w Radzie Seniorów. Jak zgłosić kandydaturę? Formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty (w tym listy poparcia dla kandydatów zgłaszanych osobiście) można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach lub ze strony internetowej miasta. Formularze będą również dostępne w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego (ul. Zwycięstwa 21) oraz w filiach Centrum 3.0 – Gliwickim Ośrodku Działań Społecznych. Dokumenty do pobrania na stronie>> Gdzie składać zgłoszenia? Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą do 18 grudnia 2024 roku. Można je złożyć: Osobiście: w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach (ul. Zwycięstwa 21) lub w Centrum 3.0 – Gliwickim Ośrodku Działań Społecznych (ul. Studzienna 6), Elektronicznie: na adres e-mail: zd@um.gliwice.pl, Pocztą tradycyjną: na adres Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21 (decyduje data wpływu do Urzędu). Co dalej? Wykaz kandydatów zostanie opublikowany do końca grudnia 2024 roku. Następnie, w dniach 6-20 stycznia 2025 roku, odbędą się rozmowy kwalifikacyjne, które pozwolą na wybór ostatecznego składu Rady Seniorów. Rada zostanie powołana do 31 stycznia 2025 roku. Kadencja nowej Rady Seniorów potrwa 5 lat, jednak nie dłużej niż kadencja Rady Miasta Gliwice. Dołącz do Rady Seniorów Miasta Gliwice – miej wpływ na przyszłość seniorów w naszym mieście! Pobierz dokumenty zgłoszeniowe i aplikuj już teraz! więcej informacji na stronie>> Share Tweet Drukuj Wsparcie dla organizacji Baza NGO Lokale - Rezerwacja Oferta dla szkół Oferty wolontariatu Strefa Seniora Do pobrania Wydarzenia Kontakt Podobne artykuły Rozlicz z nami swój PIT! 20 marca 2019 Wydarzenia w Hali Arena Gliwice 25 listopada 2019 Industriada 2021 6 września 2021 Jak ulepszyć budżet obywatelski? Chcemy poznać Twoje zdanie! 21 października 2024 Konsultacje ofert na realizację zadań publicznych w Urzędzie Miasta Gliwice. 26 listopada 2018 KAWIARENKA ZDROWIA - dla seniorów 27 września 2022 Zobacz wszystkie artykuły Kategorie Wernisaż wystawa Wydarzenia Dla najmłodszych Dla mieszkańców Dla seniorów Dla NGO Dla młodzieży Dotacje Kultura Szkolenia Wolontariat Praca Strona internetowa Centrum 3.0 – Gliwickiego Ośrodka Działań Społecznych, wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Pliki te są zapisywane w pamięci urządzeń elektronicznych, za pomocą których, strona jest przeglądana. Pliki te są wykorzystywane przez administratora w celach statystycznych. Więcej informacji w polityce cookies. Zamknij